Враження, уподобання, уривки думок, нотатник etc

24 вересня 2010

Дівчатка-бройлери?

Помітили, що із десятка дівчат віком 14-18 років більшість має надмірну вагу? Я не стверджую, що вона вражаюча, ця надмірність ваги. Але все ж вона помітна. Тендітні, стрункі дівчата такого віку - це вже скоріше виняток, а не правило. 
Можливо, я просто була неуважна раніше, і не помічала цього, але мені здається, що ситуація була протилежною ще 5 років тому. Я не спец в питаннях, повязаних зі здоровьям, проте мені цікаво, наскільки їх вага відрізняється від загальноприйнятої формули: вага=зріст-110см. Можливо, це врешті-решт, моє спотворене сприняття.
Але.. коли бачу підлітка, у якого над джинсами в районі талії надто  вже помітні жирові "вушка", дивуюся відсутності елементарної самокритики та естетичного смаку чи чуття - називайте як знаєте.

0 коммент. :

Дописати коментар

© Горобчик , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena