Враження, уподобання, уривки думок, нотатник etc

16 жовтня 2010

Який “музичний” мобільник вибрати для подарунку?

Я не надто добре тямлю в техніці, зокрема в мобільних. А тут треба. Бо скоро в найкращого у моєму світі чоловіка День Його Народження і я хочу презентувати йому гарний телефон із mp3-плейером. Із того, що  я накопала в “Розетці”, поки що вибрала для порівняння 3 телефони. Портебую підказки/консультації людей, які можуть порівняти технічні параметри і, можливо, взявши до уваги власний досвід чи досвід знайомих, порадити і допомогти з вибором.
На разі вибір між:
  1. Nokia 5530 XpressMusic
  2. Sony Ericsson W705
  3. Sony Ericsson U100i
Мої міркування такі: Нокія я користувалася 2 роки, потім віддала мамі і ось нарешті через 6 років він нарешті “здох” (мама каже, він сам вимикається і не вмикається, гадаю, що батарея усвідомила свій поважний вік і пішла на пенсію). Тож Нокію знаю з власного досвіду і з гарного боку як стабільний і надійний телефон.
Nokia 5530 XpressMusic позиціонується як “музична”, наскільки я зрозуміла, з тієї причини, що має в комплекті стереогарнітуру, також має слот для картки microSD на 16 Гігабайт. В характеристиках телефону також вказано, що “для любителей музыки приятным дополнением будет 3.5 мм аудиовыход” – але я не знаю, що це за вихід і навіщо він. Пояснення з цього приводу “пріветствуються”.
Судячи з опису, він достатньо “продвинутий” (є фоткамера на 3,2 Мп, стерео-blutooth, wifi), принаймні більш продвинутий, ніж теперішній телефон коханого.
Другий і третій в списку – телефони Sony Ericsson. Сонька (K510i) у мене зараз, особливих претензій на неї немає, окрім “розхлябаності” задньої кришки. Це був подарунок. Внутрішньо порівнюючи із колишньою Нокією, віддала б перевагу останній, хоч і не змогла б толком пояснити чому.
Sony Ericsson W705  позиціонується саме як музичний, оскільки має “революционные инновации в области передачи звука - Clear Bass, Clear Stereo и великолепные наушники”, що буцімто “гарантируют непревзойденное качество звука. “  Хто знає, насікльки цей Clear Bass та Clear Stereo покращують якість звучання?
Дозволяє картку пам’яті до 8 Гігабайт, що менше, ніж 16, а значить, гірше.
В рубриці опису “Розваги” відзначалися:
Walk Mate Радио - FM-радиоприемник с функцией RDS (поддержкой международного стандарта радиоданных) Просмотр видео Потоковое видео Java YouTube Трехмерные игры
Фотокамера в нього така ж, як і в Нокії вище. Блютус, вайфай – все є.

Sony Ericsson U100i не позиціонується як музичний телефон. Хоча в переліку “Розваг”, що ними оснащений телефон, вказано більше, ніж у його попередника:
Аудиоплеер Mega Bass Видеоплеер PlayNow SensMe Shake control Стереодинамики TrackID Приложения Walk Mate, YouTube 3D игры, motion gaming Управление играми при помощи жестов FM радио с RDS Дополнительные игровые кнопки Акселерометр
Він має фотокамеру 5 Мп.

Підсумок:
Нокія – моноблок, Соньки – слайдери. Нокія має ОС, Соньки – ні. Як ця різниця практично впливає на використання телефону?
Судячи із порівняння, Соньки на дають зі своїми телефонами спеціальної гарнітури для прослуховування музики, хоча на деяких малюнках я бачила навушники. Хто знає напевне, яка гарнітура йде з Соньками?
Ще одне. Зараз у коханого мужчини – Самсунг, розкладний (жабка). В самсунгах я зовсім “не туди”, тож можливо і серед них є що вибрати в якості мобільника із гарним звучанням.
Було б, звісно, непогано, якби я могла потримати в руці кожен із них і послухати їх звучання. Проте не маю такої можливості. Доводиться довіритися описам із інтернет-магазину та відгукам власників цих телефонів. Я маю ще трохи часу в запасі, і все відтягую той момент, коли треба буде зробити остаточний вибір. Сподіваюсь на ваші коментарі із порадами. Якщо маєте нарікання стосовно певного телефону із цих трьох – діліться. Якщо маєте відповіді на мої питання стосовно цих телефонів – прошу відповідей. Якщо маєте власні міркування стосовно моделі – теж вислухаю.

© Горобчик , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena